מדיניות פרטיות

>מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות באינטרנט

עודכן לאחרונה: ביום 14 לחודש ספטמבר 2025

מדיניות פרטיות זו (“מדיניות הפרטיות” או “המדיניות“) מתארת כיצד נעמ”ת – נשים עובדות ומתנדבות  (להלן “הארגון“), אוסף מידע אישי מהמבקרים באתר הארגון, משתמש בו ומשתף אותו (ייקרא להלן “מידע אישי” או “מידע אישי ניתן לזיהוי“). יש לקרוא הצהרת פרטיות זו (“הצהרת הפרטיות“) כדי לקבל מידע נוסף על האופן שבו אנחנו אוספים מידע אישי שקיבלנו מכם, משתמשים בו, משתפים אותו ומגנים עליו.

  1. איסוף מידע אישי ושימוש בו

    1. איזה מידע אנחנו אוספים

אנחנו מקבלים מידע אישי עליכם, אם אתם בוחרים לספק אותו, לדוגמה:  פרטי הקשר שלכם, אם שימשו ליצירת קשר או להרשמה לשירותים מסוימים (כגון חוגים, או רישום למעונות של נעמת) (להלן: “שירותים”). בנוסף, אנו אוספים תיעוד חזותי (וידאו) של הנעשה בשטחי המעון, לרבות כניסות, אזורים ציבוריים, ולעיתים גם אזורים פנימיים – בהתאם למיקום המצלמות.

כמו כן נאסף תיעוד של ילדים, עובדים, מבקרים, ונשים השוהות במעונות לנשים מוכות של הארגון.

בעת הרשמה לשירותים ו/או פעילויות של נעמת (כגון חוגים, מעונות או שירותים אחרים), ייתכן שתתבצע ההרשמה דרך מערכות טכנולוגיות חיצוניות כגון מערכת  Click-Tack או מערכת ,Go Active  (להלן: “הספקים”) אשר פועלות כספקים טכנולוגיים מטעם נעמת. במסגרת ההרשמה, ייאסף מידע אישי הנדרש לצורך מתן השירות, בהתאם להנחיות נעמת ובשמה. נעמת היא בעלת השליטה במידע, והספקים פועלים כמעבדי מידע בלבד. המידע שייאסף עשוי לכלול פרטים אישיים כגון שם, כתובת דוא”ל, פרטי קשר, מידע רפואי רלוונטי ועוד, בהתאם לשירות המבוקש. נעמת מחויבת לשמירה על פרטיותכם בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א–1981 (“חוק הגנת הפרטיות“)  ולמדיניות הפרטיות שלה. מומלץ לעיין גם במדיניות הפרטיות של הספקים לצורך הבנת אופן השימוש במידע במסגרת הפלטפורמה הטכנולוגית בלבד.  

אנחנו אוספים ומעבדים מידע אישי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ומכוח כל התקנות וההנחיות שפורסמו מכוח חוק הגנת הפרטיות. מדיניות פרטיות זו היא חלק בלתי נפרד מהתנאים וההתניות של אתרנו.

  1. שימוש בבינה מלאכותית 

נעמת עשויה לעשות שימוש בבינה מלאכותית (AI) בין היתר, בתהליכי גיוס וניהול מועמדים. מערכות אלו עשויות לבצע ניתוחים אוטומטיים של מידע שמספקים מועמדים, כגון קורות חיים, לצורך סיווג, התאמה לתפקידים, הפקת תובנות ושיפור תהליכי הגיוס. השימוש בטכנולוגיות אלו נעשה באמצעות פלטפורמות מאובטחות, תוך שמירה על עקרונות הגנת הפרטיות, ואבטחת מידע.

  1. Google Analytics

הארגון משתמש ב-Google Analytics. מידע נוסף על האופן שבו הארגון משתמש ב-Google Analytics ניתן למצוא כאן:

https://support.google.com/analytics/answer/12159447?hl=en&ref_topic=14089939&sjid=2501674674291976146-EU

כדי לספק למבקרים באתרים בחירה נוספת ביחס לאופן שבו Google Analytics תאסוף את הנתונים שלהם, גוגל פיתחה את תוסף הדפדפן לביטול הסכמה ל-Google Analytics. 

התוסף מתקשר עם ה-JavaScript של Google Analytics‏ (ga.js) כדי לציין שאין לשלוח את המידע על הביקור באתר ל-Google Analytics. יחד עם זאת, חשוב לציין שתוסף הדפדפן לביטול הסכמה ל-Google Analytics לא מונע שליחה של המידע לאתר עצמו או לשירותי ניתוח אינטרנט אחרים.

יובהר כי המטרה בשימוש בשירות Google Analytics מבחינת הארגון ייעשה אך ורק לצורך ניתוח מידע סטטיסטי של כניסות מבקרים לאתר.

ייתכן והארגון יפרסם ניוזלטרים והודעות אחרות, ובמקרים כאלה אנחנו מנטרים פעולות של הנמענים, כמו שיעורי פתיחת הדוא”ל, באמצעות קישורים המוטמעים בתוך ההודעות.

אנחנו אוספים את המידע האמור כדי למדוד את העניין של המשתמשים ולשפר את חוויות משתמש בהמשך.

  1. ווידג’טים של רשתות חברתיות

אתר הארגון כולל קישורים לעמודי המדיה החברתית הרשמיים של הארגון (כולל טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב).

אפליקציות המדיה החברתית המארחות את העמוד אוספות מידע בנוגע לשימוש שלכם באתריהן, ומשתמשות במידע זה.

כל מידע אישי ששיתפתם דרך אפליקציות המדיה החברתית האלו עשוי להיאסף ולהיות נגיש למשתמשים אחרים בהתאם למדיניות הפרטיות של המדיה החברתית.  יובהר כי לארגון אין שליטה או אחריות על חברות אלו או על השימוש שלהן במידע שלכם, ואנחנו ממליצים למבקרים באתרים אלה לבדוק את מדיניות הפרטיות של כל האתרים והאפליקציות המוצעות בהם.

  1. שימוש בעוגיות (cookies):

ייתכן שהאתר עושה שימוש בעוגיות (קבצי טקסט קטנים הנשמרים בדפדפן) לצורך שיפור חוויית הגלישה, ניתוח שימוש באתר, והתאמת תכנים. אם נעשה שימוש בעוגיות, ייתכן שחלק מהן יסופקו על ידי צדדים שלישיים (כגון Google או Meta), בהתאם למדיניות הפרטיות של אותם גורמים. המשתמש יכול לנהל את הגדרות העוגיות דרך הדפדפן שלו.

  1. ילדים

במסגרת השירותים שאנו מציעים לילדים, כגון מעונות ופעילויות חינוכיות – אנו עשויים לאסוף מידע אישי הנוגע לילד, לרבות שמו, תאריך לידתו, פרטי ההורים, מידע רפואי רלוונטי לגביו ותיעוד השתתפות בפעילויות.

בנוסף, ייתכן כי ייעשה שימוש במצלמות שממוקמות במעונות לצורכי תיעוד, ו/או אבטחה, והצילומים עשויים לכלול את הילדים במהלך השתתפותם בפעילות.

השימוש במידע ובתיעוד יתבצע בהתאם למטרות שהוגדרו מראש לעיל, ובכפוף להסכמות של ההורה או האפוטרופוס החוקי, בהתאם למדיניות הארגון ולהוראות הדין.

הורה או אפוטרופוס רשאי לעיין במידע, ולבקש את תיקונו, בהתאם למדיניות הארגון ולחוק.

  1. כיצד אנחנו עושים שימוש במידע שלכם ולאילו מטרות

כאשר אתם נרשמים או מוסרים מידע אישי לארגון, נעשה שימוש במידע זה אך ורק למטרות שלשמן הוא נמסר, ובהתאם למה שמפורט בהצהרת פרטיות זו לרבות, אך לא רק, לצורך מתן שירותים מותאמים לצרכים של ילדים, משפחות ועובדים; לניהול תקין של הפעילות, כולל רישום, תיעוד, תיאום, תקשורת, תשלומים, וכו’. לא נשתמש במידע האישי שלכם לכל מטרה אחרת, אלא אם קיבלנו את הסכמתכם לכך, או אם החוק או כללים מקצועיים מחייבים או מתירים זאת.

  1. הבסיס המשפטי שלנו לשימוש במידע שלכם

בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, העילות המשפטיות שלנו לאיסוף המידע האישי שלכם הוא:

א. הסכמתכם מדעת, במפורש או במשתמע כמפורט להלן; 

ב. מקרים שבהם הארגון חייב לאסוף ולעבד מידע מסוים שמחייב מאחר שיש לנו חובה חוקית, מוסרית, חברתית או מקצועית לעשות זאת. 

במקרים שבהם העיבוד מתבצע על בסיס חובה חוקית או צורך חיוני אחר – הוא עשוי להתבצע גם ללא הסכמה, בהתאם להוראות הדין.

  1. העברת מידע לגופים חיצוניים שעובדים עם הארגון 

איננו משתפים מידע אישי עם גורמים חיצוניים, אלא אם הדבר נדרש לצרכים מקצועיים ועסקיים לגיטימיים, לצורך ביצוע בקשותיכם, או כאשר הדבר מותר או מחויב לפי החוק או כללים מקצועיים.

מידע זה עשוי לכלול פרטי זהות, פרטי קשר, מידע רפואי רלוונטי, מידע על השתתפות בפעילויות, נתוני נוכחות, תיעוד תשלומים, או מידע אחר – בהתאם לצורך.

המידע מועבר לצורך מתן שירותים כגון:

  • ניהול מעונות יום, מסגרות טיפוליות, פעילויות חינוכיות וקהילתיות.
  • ביצוע תהליכים תפעוליים כמו ביטוח, רישום, תיאום, תקשורת, ניהול משאבי אנוש.
  • עמידה בדרישות רגולטוריות של משרד הרווחה, הבריאות, החינוך או גופים מממנים.

ייתכן שעיבוד המידע יתבצע מחוץ לישראל, כולל מדינות שחוקי הגנת הפרטיות שלהם שונים מאלו שבישראל. כאשר מתבצעת העברה כזו, המידע האישי שלכם יישמר מוגן באמצעות חוזים שנחתמו עם אותם גופים, בהתאם לדרישות החוק.

  1. אי חובת מסירת מידע 

באופן כללי, ומבלי לגרוע באמור בסעיף 2 לעיל – אינכם מחויבים למסור מידע אישי לארגון. אולם ייתכנו מקרים שבהם נדרש לאסוף ולעבד מידע מסוים מכוח חובה חוקית, או מקצועית – לדוגמה, לצורך עמידה בדרישות רגולציה, שמירה על בטיחות המשתמשים, או ניהול תקין של שירותים טיפוליים וחינוכיים. במקרים אחרים, נבקש מכם לספק מידע אישי לצורך קבלת מידע נוסף על השירותים והאירועים שלנו. כאשר נבקש מידע שהוא בגדר רשות בלבד – נציין זאת באופן ברור במדיניות זו או בשלב איסוף המידע, לפי העניין.

אם תבחרו להצטרף לשירותים מסוימים או לקבל הודעות, כמו ניוזלטר מקוון, תוכלו לבטל את ההרשמה בכל עת בהתאם להנחיות שייכללו בכל הודעה. במקרה שתבחרו לבטל את ההרשמה, נעשה מאמץ להסיר את המידע שלכם באופן מידי, אך ייתכן שנצטרך פרטים נוספים כדי לעבד את הבקשה.

אם לא קיימת אפשרות לביטול רישום עבור סוג מסוים של מידע אישי שמסרתם, תוכלו לבטל את הסכמתכם בכל עת על ידי פנייה לכתובת דוא”ל: privacy@naamat.org.il.

אם תמסרו לנו מידע אישי (למשל, בעת יצירת קשר), אתם מצהירים שהמידע שסיפקתם מדויק ועדכני. אם תמסרו מידע על אדם אחר (למשל, כמיופה כוח או אפוטרופוס) אתם מצהירים שיש לכם את כל ההרשאות הדרושות למסירת מידע זה.

  1. הזכויות שלכם

זכות עיון ותיקון

יש לכם זכות לעיין במידע האישי שלכם בהתאם להוראות סעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות ובכפוף לתקנות הרלוונטיות. אם קיים חיוב מצדנו לספק לכם את המידע, ייתכן שזכות העיון תהיה כרוכה בתשלום בהתאם לדין. לפני שנעניק גישה למידע, נבקש מכם לאמת זהות ופרטים נוספים שיאפשרו לוודא את הקשר שלכם עם הארגון. במידה והמידע שברשותנו אינו שלם, ברור או מעודכן, תוכלו לבקש לתקנו או, לחלופין, לבקש את מחיקתו. נעמת שומרת לעצמה את הזכות לסרב למחיקת מידע אישי במקרים בהם שמירת המידע נדרשת לצורך עמידה בהוראות הדין, הגנה על אינטרסים משפטיים, ניהול תקין של השירותים או לצרכי תיעוד ובקרה פנימית.

ביטול הסכמה (Opt-out)

באפשרותכם לבטל את הסכמתכם לעיבוד מידע אישי שנמסר לארגון, בכפוף למגבלות חוקיות או חוזיות החלות על הארגון. ייתכן שבמקרים מסוימים לא ניתן יהיה להפסיק את העיבוד באופן מיידי, למשל כאשר קיימת חובה חוקית לשמור את המידע או כאשר העיבוד נדרש לצורך קיום התחייבות חוזית. כדי שנוכל לטפל בבקשה, יש למסור הודעה מראש באופן סביר ולספק פרטים שיאפשרו לנו לזהות אתכם ולבצע את הפעולה.

בכל תחום שבו נדרשת הסכמה אקטיבית לעיבוד מידע, כגון קבלת ניוזלטרים, הודעות שיווקיות, או הצגת פרסומות – תינתן לכם אפשרות ברורה ונגישה לבטל את הסכמתכם, למשל באמצעות קישור להסרה בכל הודעה שיווקית או באמצעות פנייה ישירה לארגון.

  1. אבטחת המידע ושלמותו

הארגון מפעיל מדיניות ונהלי אבטחה סבירים במטרה להגן על המידע האישי מפני גישה בלתי מורשית, שימוש לרעה, שינוי או השמדה. עם זאת, למרות המאמצים, לא ניתן להבטיח הגנה מוחלטת מפני כל איום אפשרי.

אנו שומרים מידע אישי רק כאשר יש לכך צורך מוצדק. לדוגמה:

  • לצורך טיפול בבקשות שהתקבלו מכם.
  • לצורך עמידה בדרישות חוקיות, רגולטוריות, עסקיות פנימיות או בהתאם למדיניות הארגון.
  • עד למועד שבו תבקשו את מחיקת המידע, ככל שהדבר אפשרי מבחינה חוקית או חוזית.

משך הזמן שבו נשמר המידע תלוי בנסיבות שבהן הוא נאסף ובמטרות שלשמן נמסר. אנו עושים מאמצים סבירים לוודא שהמידע לא יישמר מעבר לנדרש.

  1. קישורים לאתרים אחרים

יש לשים לב כי אתר/י הארגון כוללים לעיתים קישורים לאתרים חיצוניים, אשר אינם כפופים להצהרת פרטיות זו. לאתרים אלה עשויות להיות הצהרות פרטיות שונות, גם אם באופן חלקי בלבד. במעבר לאתר האחר אתם מסכימים לכך שהמידע האישי שלכם יעובד בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר האחר שבו אתם מבקרים.

אנו ממליצים לעיין במדיניות הפרטיות של כל אתר שבו אתם מבקרים לפני שתמסרו לו מידע אישי כלשהו.

  1. שינויים

כאשר נעדכן את הצהרת הפרטיות, נפרסם את הגרסה החדשה כאן, בצירוף תאריך התחולה המעודכן.

  1. העברת בעלות

אנחנו עשויים לחשוף ו/או להעביר את מאגרי המידע שלנו הכוללים את המידע האישי שלך במסגרת או במהלך משא ומתן, בנוגע למיזוג, מכירת נכסים או רכישה (כולל במקרים של פירוק) ו/או לאחר מימוש של עסקה או הליך כאמור. במקרה כזה, המידע האישי שלך ימשיך להיות כפוף להוראות מדיניות פרטיות זו, בהתאם להוראות הדין.

  1. שאלות על המדיניות ואכיפתה

הארגון עשוי להעביר מידע אישי לרשויות אכיפת החוק, לרשויות רגולטוריות או לגופים ממשלתיים אחרים, במקרים בהם נדרש לעשות כן לפי דין, צו שיפוטי, דרישה רגולטורית, או כאשר קיימת חובה חוקית אחרת. העברת המידע תתבצע תוך שמירה על עקרונות החוק להגנת הפרטיות, והקפדה על כך שהמידע המועבר יהיה רלוונטי, מדויק ומוגבל לצורך הספציפי שלשמו נדרש.

 

אם יש לכם שאלות, הערות, בנוגע לאופן שבו אנו מנהלים את המידע האישי שלכם, או מידע נוסף שתרצו להביא לתשומת ליבנו בהקשר זה, ניתן לפנות לממונה הגנת הפרטיות של הארגון באמצעות כתובת דוא”ל – privacy@naamat.org.il